אפיק מ.ל.ה בע - שירות לקוחות
אפיק מ.ל.ה בע"מ                    נוסד  1992

חניה חופשית               Afik M.L.H Ltd

03-6323266
 פארק אולימפיה מוטה גור 9 פ"ת בנין B מאחור
שעות פתיחה
א-ה  08:00-16:00 
ו       סגור 

 
ספק משרד הביטחון  0011011638
13. מצברים אטומים  |  

לחץ כאן לכתיבת ביקורת ב גוגל
לחץ כאן לכתיבת ביקורת ב דפי זהב
לחץ כאן לכתיבת ביקורת ב 144
לחץ כאן לכתיבת ביקורת ב זאפ
לחץ כאן לכתיבת ביקורת ב פייסבוק


מחפש מצברים לאלפסק
www.afik2.com

ציטה
משלוחים

מספר ספק 11982

 

 מפה -כיצד להגיע

 

 

שירות לקוחות

Back
דף הבית >> שירות לקוחות

 שירות לקוחות

ח.פ 511922957

 

תקנון קניה באתר
כללי:
(א) האתר משמש כחנות אלקטרונית לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.
(ב) בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
(ג) הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידי משתמש (להלן: "המשתמש" או "הקונה") באתר ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש לבין האתר.
(ד) גלישה באתר ו/או רכישת מוצר ו/או שירות המוצעים למכירה באתר, מהווה הסכמה של המשתמש לקבל ולנהוג לפי התקנון.

המוצרים:
(א) האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים הנמוכים לרוב ממחירם בשוק.
(ב) חלק מהמוצרים כוללים מע"מ וחלקם אינם כוללים מע"מ יש לשים לב לכך.
(ג) תמונות המוצרים הם להמחשה בלבד.

אופן הרכישה:
(א) כדי לבצע הזמנה של מוצר או שירות יש תחילה לבחור את המוצר או השירות מהמיקום הרלוונטי שבאתר. לאחר מכן יש להקליד את הפרטים הרלוונטים בדף ההזמנה, כגון: שם, תעודת זיהוי, כתובת, כתובת אינטרנט, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. לאחר מילוי הפרטים הנ"ל הופך המשתמש ל"מבצע הפעולה".
(ב) כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא ניתן יהיה להבטיח את ביצוע ההזמנה בזמן הנקוב.

הצהרת נגישות
אנו כחברה מחויבים ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותינו בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות
חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998, ותקנותיו, אנו דואגים לבצע התאמות נגישות עדכניות באתר האינטרנט שלנו
בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות בעלי מוגבלות.

כתובת: מוטה גור 9 פ"ת קומת קרקע
שילוט: קיים
מערכת שמע לכבדי שמיעה: קיימת
כניסה נגישה: קיימת
שירותי נכים: קיימת בבניין עם מ=נגישות
חניה: קיימת (חינם)
(ג) אין מכירה מתחת ל-50ש"ח.


הסכם זה הינו הסכם מותנה:
חיוב המשתמש בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או באמצעות מזומן לאחר ביצוע הפעולה.
לתשומת לב המשתמש: הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

אספקת המוצרים:
(א) האתר ו/או מי מטעמו ידאגו לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי הקונה לכתובת בישראל כפי שפורט על-ידי המשתמש . אתר ו/או מי מטעמו מתחייבים לספק רק מוצר אשר שולם במלואו, כמפורט להלן ואשר קיים במלאי החברה וכשיר לאספקה.
(ב) האתר ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר ו/או מפעיליו ו/או של מי מטעמו וזאת, לרבות שביתות, השבתות וכיו"ב.
(ג) אספקת המוצרים הנרכשים באתר תעשה ע"י האתר או מי מטעמו, אולם, יחד עם זאת יש באפשרות הקונה לאסוף את המוצר בעצמו או באמצעות מי מטעמו. התשלום עבור המשלוח ו/או ההובלה יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור המוצר או השירות, ולא יהיה ניתן לביטול ו/או החזר מלא או חלקי מכל סיבה שהיא, גם אם נאסף המוצר על-ידי הקונה.
(ד) במקרה של הובלת המוצר ע"י הקונה או מי מטעמו לא יהיה האתר אחראי לכל נזק חיצוני או פנימי שיגרם למוצר או לאריזת המוצר הנרכש ולקונה או למי מטעמו לא תהיה הזכות לחזור בנושא זה לאתר או למי מטעמו.
(ה) זמני אספקת המוצרים באתר : לא כולל את זמן המשלוח - . יש לקחת בחשבון שזמן האספקה בדואר רשום לוקח מספר ימים , ב-UPS מהיום למחר (בערים הגדולות -ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג). דע: כי בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף ביטול העסקה לכך שהקונה יחזיר את  המוצר באריזתו המקורית, כשהוא שלם וסגור, ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא למקום ממנו נלקח/נרכש/נאסף המוצר וזאת על חשבונו של הקונה או מי מטעמו בלבד ולא על חשבון האתר, בנוסף יובהר כי במקרה בו הוצא המוצר מאריזתו המקורית או הותקן המוצר בבית הלקוח או בכל מקום שהוא ונעשה בו שימוש כלשהו אין האתר מתחייב לקבלו חזרה ואינו מתחייב לבטל את העסקה .
(ו) בכל מקרה של איחור באספקת המוצר כתוצאה מכל גורם שהוא ואשר אינו תלוי ואינו קשור בכל צורה שהיא לאתר כגון שביתות שבתון ו/או טעויות בכתובות כתוצאה מדווח ונתונים שגויים.
(ז) משלוחים: המשלוחים באתר הם: בדואר  ישראל  (פעמיים בשבוע המשלוחים נמסרים לדואר)   ובתנאי שהמשלוח מתחת ל- 2ק"ג 
(במשלוחים מעל 2ק"ג אנו שולחים עם חברת משלוחים ציטה)
יש לקחת בחשבון משלוחים באיזורים חריגים  ולבתים פרטיים יעלו יותר ממה שמצויין באתר . טבלה איזורים חריגים
משלוחים לבתים פרטיים- זמן ההספקה ארוך יותר, כשיש אפשרות עדיף תמיד כתובת מסחרית.
משלוח ע"י שליח הוא לערים מרכזיות בלבד , בישובים קטנים ומרוחקים  יש לקחת בחשבון זמן הספקה יותר ארוך ועלות גבוהה יותר.משלוחים בימי שישי או בערבי חג יחויבו יותר
.
המשלוחים מתקבלים עד לשעה 12:00, מעבר לשעה זו החבילה תאסף רק למחרת ותסופק למחרת (לעסקים בישובים גדולים)
מוסכם בין הצדדים כי אין האתר יהיה אחראי במקרים המפורטים דלעיל לכל נזק שיגרם ללקוח כתוצאה מאיחור כאמור באספקה.
אין החזר כספי עבור סוללות בשום אופן (חומר מתכלה)
שירות לקוחות
לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של האתר בדואר אלקטרוני shamanor@bezeqint.net בטלפון
       03-6323266    או בפקס      03- 6323244      והמצוינים גם באתר. נציגי שרות לקוחות ישמחו לעמוד לשירות הפונים בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

כשרות להשתמש באתר:
כל משתמש רשאי להשתתף בהליך המכירה על מנת לבצע רכישות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
(א) המשתמש הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והינו קטין (מתחת לגיל 18) או שאינו זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו של המשתמש באתר כאילו קיבל את אישורו המפורש של האפוטרופוס לכך.
(ב) המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל .
(ג) המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי ו/או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
(ד) המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש
(א) כדי לרכוש מוצר/שירות ייתכן והמשתמש ייתבקש לבחור תחילה שם משתמש וסיסמה אישית, אשר תלווה את המשתמש בכל הרכישות ו/או השימוש באתר. לאחר מכן מתבקש המשתמש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה, כגון שם, ת.זהות, כתובת, כתובת אלקטרונית, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי והכל כמפורט באתר.
(ב) המידע הנ"ל יועבר למשרדי האתר.
האתר אינו אחראי לכל שימוש שיעשה ע"י גורם אחר שאינו קשור אליו במידע שהועבר לו.
(ג) מעבר לשימוש הנ"ל, מתחייב האתר שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאה, אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. האתר יאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן שירות.
(ד) האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן אך בקיום מקרים שאינה בשליטת האתר ו/או הנובעים מכח עליון, האתר לא יהא אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למשתמש ו/או לקונה ו/או למי מטעמם אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

ביטול עסקה :
ניתן לבטל  עיסקה לאחר קניה רק למוצרים הנמצאים במלאי ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש (אריזה סגורה).
לא ניתן לבטל עיסקה למוצרים שהובאו במיוחד (פעמיים משלוח).
לא ניתן לבטל עיסקה  בחלקי אלקטרוניקה כגון: סוללות, מטענים, ספקי כח, ממירי מתח, וכו'
יש לקחת בחשבון באם העיסקה התבצעה בכרטיס אשראי יש עלות ביטול נוספת מחברת האשראי.
במוצרים משלימים : כגון סוללות וספקי כח ישנה מדבקת אחריות שלא ניתן להסיר יש לקחת בחשבון שלא ניתן להחזיר מוצר ברגע שיש עליו מדבקת אחריות.
לא ניתן להחזיר סוללות בשום אופן (חומר מתכלה)


אחריות
(א) בתוקף רק בצירוף חשבונית המעידה על רכישת המוצר מהחברה ומדבקת אחריות תקינה ומתאימה למועד הקניה.
(ב) אחריות למוצרים חלה על ספקי המוצרים למעט מוצרים שמיובאים על ידינו.
(ג) במקרה תלונה של לקוח לגבי סוללה או מטען לא תקין חובה על הלקוח להגיע למעבדה עם הסוללה המחשב והמטען לצורך איבחון ובדיקה ע"י טכנאי ורק לאחר איבחון יטופל הלקוח , לא תוחלף סוללה בשום מקרה ע"פ איבחון הלקוח. לא ניתן לבטל עסקה או להחזיר או להחליף סוללות (אלא במסגרת אחריות).
בכל מחלוקת ואו תביעה משפטית באם תוצר כנגד האתר אחד מספקיה או כנגד אפיק מ.ל.ה בע"מ מוציאים לאור מוסכם וברור בין הצדדים כי מקום ברור המחלוקת ו/או השיפוט באם יזדקק לכך יהיה בתחום מקום מושבה של בעלת האתר – תל-אביב או פתח-תקווה.
ביטול עסקה ע"י הקונה תחוייב 5% דמי ביטול מערך המוצר  (לא פחות מ-50ש"ח)+ הוצאות משלוח + הוצאות סליקה.
האחריות לא תופסת על שבר , לגבי סוללות -רק על תקינות  אין אנו מתחייבים על זמן פעולת הסוללה .
- סוללות למחשבים ניידים- 3 חודשים.
- סוללות למכשירי כף יד, מצלמות, טלפונים אלחוטיים וסוללארים- 3 חודשים.
- סוללות לכלי עבודה-6 חודשים.
- ספקי כח למחשבים ניידים- 6 חודשים.
- ממירי מתח- 6 חודשים.
- מצברים אטומים- (בגיבוי בלבד- אל פסק, אזעקות ,לא רכב ממונע)12 חודשים.
- מצברי VOLTA ׁ(ללא טיפול) לאופנוע  - 6 חודשים
- מצברי YUASA ׁ(ללא טיפול) לאופנוע  - 12 חודשים
- מצברים ׁ(עם טיפול) לאופנוע- 3 חודשים
- מצברי VARTA (אנרגיה סולארית) 36 חודשים.
- קוראי ברקוד, מדפסות ברקוד-12 חודשים
- רבי מודדים- 6 חודשים
- אחריות עבור מצברים המשמשים לקורקינט חשמלי /מכונת שטיפה/ עגלת גולף היא 3 חודשים (אסור לפרוק את המצברים עד הסוף)

Go Back  Print  Send Page
 
 
  [Top]           [Add to Favorites]        [Site Map]
www.afik2.com  ,  אפיק מ.ל.ה בע"מ מוטה גור 9 ת.ד 3755 פ"ת 49516   03-6323266  shamanor@bezeqint.net
לייבסיטי - בניית אתרים